Poniżej znajdziesz przykłady usługi HaaS u innych naszych klientów
Usługa proaktywnego zarządzania środowiskami i procesami IT
Świadczymy obsługę
w trybie 8x5 lub 24x7
Zapewniamy ciągły dostęp do pierwszej linii wsparcia z gwarantowanym czasem reakcji już od 2 RBH (roboczogodzin)
Oferujemy pojedynczy punkt kontaktu serwisowego oraz reprezentację przed dostawcami sprzętu i oprogramowania
Skracamy czas obsługi awarii incydentów i problemów dzięki stosowaniu najlepszych praktyk
Eliminujemy przyczyny pojawiania się powtarzalnych awarii i błędów zamiast skupiać się jedynie na usuwaniu ich skutków
Standaryzujemy i inwentaryzujemy infrastrukturę IT, usługi, licencje i dostępy
dostępni poprzez jeden prosty kontrakt B2B. Sięgasz po wybrane kompetencje wtedy, kiedy tego potrzebujesz. Delegujesz nam zadania, my je realizujemy!
powstaje wraz dokumetacją IT w wyniku przeglądu wstępnego. Cyklicznie przeglądamy środowisko, analizujemy trendy i bezpieczeństwo środowisk IT. Działamy proaktywnie!
bez zbędnej biurokracji oraz ograniczeń wynikających z Kodeksu Pracy. Jeden kontrakt zamiast kilku umów o pracę. Szkolenia oraz utrzymanie kompetencji pozostają po naszej stronie.
Stworzyliśmy cyfrowy kalkulator, który na podstawie Twoich potrzeb wyliczy koszt miesięcznego abonamentu.
Jeśli zastanawiasz się jakiej pojemności roboczogodzin w abonamencie możesz potrzebować lub dlaczego 10 roboczogodzin to minimalna wartość, zajrzyj do sekcji FAQ, gdzie znajdziesz odpowiedzi na te i inne pytania.
Sprawdź szczegółowe parametry usługi
{{ item.name }}
|
|
|
{{ item.value_info }} | {{ toFixed(item.value) }} zł | |
{{summaryLabel}} | {{ toFixed(summaryAmount) }} zł |
Masz pytania?
Minimalna wartość usługi to {{ minSum }} zł
Prace Administracyjne: Następny Dzień Roboczy
Sytuacje Awaryjne: 2 Roboczogodziny
Interwencje zdalne: 1 Roboczogodzina
Na terenie Wrocławia: 2 Roboczogodziny
Do 100 km od Wrocławia: 5 Roboczogodzin
Powyżej 100 km od Wrocławia: 10 Roboczogodzin
Pozostają dostępne do końca bieżącego okresu rozliczeniowego
Pracę wykonaną poza oknem świadczenia usługi rozliczamy zgodnie z mnożnikiem czasu RBH 2:1
Będziesz mógł z nami skonsultować swoje potrzeby dotyczące infrastruktury IT twojej firmy.
Oddzwonimy do ciebie w ciągu 1 dnia roboczego.
Jeśli jesteś zainteresowany, to wspólnie podążymy poniższą ścieżką
HaaS to usługa, którą świadczymy dla naszych Klientów w sposób ujednolicony. Standaryzacja (także w zakresie minimalnej pojemności) pozwala nam realizować obsługę sprawnie i co najważniejsze umożliwia zachowanie konkurencyjnych stawek godzinowych bez naliczania dodatkowych opłat za gotowość w trybie 8×5. Statystyka pokazuje również, że 10 RBH to optymalna pojemność rutynowej obsługi nawet dla najmniejszych organizacji.
Dla sytuacji awaryjnych przyjmujemy 2 RBH gwarantowanego czasu reakcji. Jeśli klient posiada usługę w trybie 8×5, to gwarancja przystąpienia do pracy wypada najpóźniej na poniedziałek (godz. 10:00). Klient może zamówić w ramach zgłoszenia obsługę poza oknem świadczenia usługi (z wyprzedzeniem w przypadku prac planowanych lub pilną obsługę w przypadku awarii).
Pracę wykonaną poza oknem świadczenia usługi rozliczamy wówczas zgodnie z mnożnikiem RBH 2:1. Jeśli Klient chciałby mieć gwarancję natychmiastowej obsługi zgłoszeń w dowolnym momencie oraz z rozliczaniem pracochłonności obsługi 1:1, powinien rozważyć obsługę w trybie 24/7.
Roboczogodziny abonamentowe pozostają do wykorzystania w bieżącym okresie rozliczeniowym. Niewykorzystane roboczogodziny nie będą zatem dostępne w kolejnych miesiącach.
Takie podejście ułatwia rozliczanie umów oraz zarządzanie zasobami, co pozwala nam utrzymać konkurencyjne stawki za dostęp do wysokiej klasy specjalistów oraz proaktywną obsługę Klientów.
Usługi dla naszych Klientów świadczymy w ramach obsługi HaaS, albo w trybie projektowym w modelu Fixed-Price. Minimalna jednostka rozliczeniowa Fixed-Price wynosi 1 RBD (roboczodzień). W takim przypadku ofertę przygotowujemy uwzględniając czynniki, które nie mają znaczenia w przypadku obsługi ramowej HaaS.
Wycenę usługi w modelu Fixed-Price przygotowujemy na podstawie zapytania, po dodatkowym wywiadzie, ocenie ryzyka i uwzględniając dokładny opis usługi, procedury odbiorowe, itd. Proces przygotowania oferty w modelu Fixed-Price jest bardziej złożony i pracochłonny, dlatego nie wyceniamy jednorazowych usług w jednostkach mniejszych niż 1 RBD (roboczodzień).
To zależy od ilości i charakterystyki spraw, jakie Klient zamierza powierzyć nam bez zbędnej zwłoki. W pierwszych miesiącach zapotrzebowanie na RBH może być większe (zwłaszcza w przypadku nieaktualnej dokumentacji technicznej IT), ponieważ wykonujemy przegląd i onboarding środowiska do usługi. Może więc okazać się opłacalne zabezpieczenie większej puli RBH w abonamencie (które są tańsze niż dodatkowe RBH po przekroczeniu puli abonamentowej).
Należy również pamiętać, że pulę abonamentową możemy zredukować w dowolnym momencie, jeśli zmieni się faktyczne zapotrzebowanie na podstawową pojemność usługi.
W ramach Onboardingu wykonujemy inwentaryzację IT (sprzętu, usług, uprawnień, usług i oprogramowania). W wyniku powstaje dokumentacja techniczna środowiska, którą aktualizujemy na bieżąco podczas zarządzania zmianami. Wynik inwentaryzacji trafia do Asset Managera, którego używamy do zarządzania inwentarzem sprzętu i oprogramowania, aby na bieżąco śledzić czy dany sprzęt jest na magazynie wyposażenia czy jest w użytku. Aktualizujemy inwentarz w ramach każdej zmiany, żeby zawsze zawierał rzeczywiste dane.
Asset Managera używamy również w zakresie zarządzania licencjami oraz ich pojemnością, żeby wiedzieć, którzy użytkownicy i z jakich dokładnie licencji korzystają. Pozwala nam to zidentyfikować te licencje, które nie są na ten moment wykorzystywane, a mogą generować koszty, zwłaszcza jeśli są to licencje w modelu subskrypcyjnym. Dzięki temu zapobiegamy pospiesznym i zbędnym zakupom oraz dublowaniu oprogramowania.
Konfiguracja i udostępnienie Klientowi Asset Managera jest standardem w usłudze HaaS.