Inżynier Rozwiązań IT
Informacje ogólne:
- Miejsce pracy: Wrocław
- Forma zatrudnienia: Etat lub kontrakt B2B
- Wymiar czasu pracy: Pełny etat
- Komórka organizacyjna: Dział Techniczny
Cel stanowiska:
- Projektowanie rozwiązań IT i realizacja wdrożeń.
- Wsparcie techniczne Działu Handlowego.
- Obsługa pierwszej linii wsparcia (Helpdesku).
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat rozwiązań i technologii oferowanych przez firmę.
- Okresowe odbywanie szkoleń (na polecenie pracodawcy).
- Wsparcie Działu Handlowego oraz Marketingu w prezentacji technologii i rozwiązań IT dla klientów firmy.
- Udział w projektach wdrożeniowych.
- Obsługa pierwszej linii wsparcia w usuwaniu awarii u klientów.
- Realizowanie zadań administracyjnych delegowanych przez klientów.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziany profil techniczny).
- Znajomość rozwiązań i zagadnień z zakresu sieci LAN i WLAN.
- Doświadczenie w administrowaniu urządzeniami do zabezpieczenia sieci (UTM, Firewall, IPS).
- Podstawowa znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows i/lub Linux.
- Podstawowa znajomość rozwiązań wirtualizacyjnych Hyper-V, Vmware.
- Podstawowa znajomość rozwiązań Backup.
- Podstawowa znajomość rozwiązań serwerowych i macierzy dyskowych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Motywacja w podnoszeniu poziomu wiedzy i kwalifikacji.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- Sumienność i terminowość.
- Otwartość i komunikatywność.
- Łatwość w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji interpersonalnych oraz biznesowych.
- Asertywność i zdolności dyplomatyczne.
Oferujemy:
- Interesujące możliwości rozwoju zawodowego.
- Atrakcyjne i elastyczne warunki zatrudnienia.
- Niezbędne wyposażenie służbowe (komputer + akcesoria, telefon, itd).
- Szeroki pakiet benefitów pozapłacowych.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: praca@esvs.pl
W tytule maila prosimy umieścić nazwę stanowiska, którego dotyczy aplikacja.
Szczegółowy opis stanowiska znajdziesz tutaj.
Wsparcie Sprzedaży i Marketingu
Informacje ogólne:
- Miejsce pracy: Wrocław
- Forma zatrudnienia: Etat lub kontrakt B2B
- Wymiar czasu pracy: Pełny etat
- Komórka organizacyjna: Dział Handlowy
Cel stanowiska:
- Ogólnie rozumiane wsparcie sprzedaży i marketingu.
- Tworzenie ofert handlowych na podstawie uzyskanych wycen rozwiązań IT.
- Przygotowanie materiałów marketingowych i promowanie ich oraz firmy w sieci (strona www, media społecznościowe, itp.).
Zakres obowiązków:
- Pozyskiwanie konfiguracji i wycen rozwiązań IT od dostawców firmy.
- Weryfikacja poprawności uzyskiwanych wycen oraz tworzenie ofert handlowych.
- Redagowanie treści ulotek, publikacji i artykułów oraz materiałów marketingowych.
- Promowanie firmy w sieci (w tym publikowanie aktualności związanych z firmą).
- Organizowanie kampanii marketingowych w oparciu o strategię sprzedaży.
- Współudział w organizowaniu zdarzeń marketingowych (warsztaty, konferencje, itd.).
- Koordynacja zakupów i dostaw przedmiotu zamówień klientów firmy.
Pożądany profil osobowy:
- Skrupulatność, sumienność i terminowość.
- Otwartość i komunikatywność.
- Wysoki poziom kultury osobistej.
- Łatwość w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji interpersonalnych oraz biznesowych.
- Asertywność i zdolności negocjacyjne.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wymagania:
- Mile widziane co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Dobra znajomość aplikacji Excel oraz Word.
- Efektywne pisanie tekstów – zdolności redakcyjne.
- Umiejętność samoorganizacji pracy.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- MożliwośĆ rozwoju zawodowego w kierunku sprzedaży lub marketingu.
- Atrakcyjne i elastyczne warunki zatrudnienia.
- Niezbędne wyposażenie służbowe.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: praca@esvs.pl
W tytule maila prosimy umieścić nazwę stanowiska, którego dotyczy aplikacja.
Szczegółowy opis stanowiska znajdziesz tutaj.
Inżynier Wsparcia IT / Helpdesk
Informacje ogólne:
- Miejsce pracy: Wrocław
- Forma zatrudnienia: Etat lub kontrakt B2B
- Wymiar czasu pracy: Pełny etat
- Komórka organizacyjna: Dział Techniczny
Cel stanowiska:
- Wsparcie techniczne klientów.
- Usuwanie usterek i awarii u klientów firmy.
- Przeglądy sprzętu specjalistycznego i oprogramowania IT klientów.
- Wsparcie logistyki i koordynacja dostaw sprzętu do klientów.
Zakres obowiązków:
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat aktywnych kontraktów serwisowych i outsourcingowych realizowanych przez firmę.
- Przyjmowanie zgłoszeń, usuwanie awarii u klientów oraz realizowanie zadań administracyjnych delegowanych przez klientów.
- Wizyty konserwacyjno-serwisowe u klientów końcowych.
- Opieka nad magazynami serwisowymi.
- Okresowe odbywanie szkoleń (na polecenie pracodawcy).
- W zależności od potrzeb firmy, udział w projektach wdrożeniowych
- Dostarczanie oraz protokolarne przekazywanie przedmiotu zamówień.
Pożądany profil osobowy:
- Sumienność, terminowość, otwartość i komunikatywność.
- Wysoki poziom kultury osobistej.
- Łatwość w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji interpersonalnych.
- Asertywność i zdolności dyplomatyczne.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziany profil techniczny).
- Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu sieci LAN i WLAN.
- Znajomość sprzętu i rozwiązań z segmentu SOHO.
- Znajomość sprzętu komputerowego i systemów z rodziny Windows.
- Mile widziana podstawowa znajomość rozwiązań serwerowych.
- Prawo jazdy kategorii B.
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Motywacja do podnoszenia poziomu wiedzy i kwalifikacji.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku Inżyniera Rozwiązań IT.
- Atrakcyjne i elastyczne warunki zatrudnienia.
- Niezbędne wyposażenie służbowe.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: praca@esvs.pl
W tytule maila prosimy umieścić nazwę stanowiska, którego dotyczy aplikacja.
Szczegółowy opis stanowiska znajdziesz tutaj.