Inżynier IT

Informacje ogólne:

  • Miejsce pracy: Wrocław
  • Forma zatrudnienia: Etat lub kontrakt B2B
  • Wymiar czasu pracy: Pełny etat
  • Komórka organizacyjna: Dział Techniczny
  • Szczegółowy opis stanowiska: Pobierz

Cel stanowiska:

  • Wsparcie techniczne klientów.
  • Usuwanie usterek i awarii u klientów firmy.
  • Przeglądy sprzętu specjalistycznego i oprogramowania IT klientów.
  • Wsparcie logistyki i koordynacja dostaw sprzętu do klientów.

Zakres obowiązków:

  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat aktywnych kontraktów serwisowych i outsourcingowych realizowanych przez firmę.
  • Przyjmowanie zgłoszeń, usuwanie awarii u klientów oraz realizowanie zadań administracyjnych delegowanych przez klientów.
  • Wizyty konserwacyjno-serwisowe u klientów końcowych.
  • Opieka nad magazynami serwisowymi.
  • Okresowe odbywanie szkoleń (na polecenie pracodawcy).
  • W zależności od potrzeb firmy, udział w projektach wdrożeniowych.
  • Dostarczanie oraz protokolarne przekazywanie przedmiotu zamówień.

Pożądany profil osobowy:

  • Sumienność, terminowość, otwartość i komunikatywność.
  • Wysoki poziom kultury osobistej.
  • Łatwość w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji interpersonalnych.
  • Asertywność i zdolności dyplomatyczne.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziany profil techniczny).
  • Podstawowa znajomość zagadnień z zakresu sieci LAN i WLAN.
  • Znajomość sprzętu i rozwiązań z segmentu SOHO.
  • Znajomość sprzętu komputerowego i systemów z rodziny Windows.
  • Mile widziana podstawowa znajomość rozwiązań serwerowych.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych.
  • Motywacja w podnoszeniu poziomu wiedzy i kwalifikacji.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku inżyniera wdrożeniowego.
  • Atrakcyjne i elastyczne warunki zatrudnienia.
  • Niezbędne wyposażenie służbowe.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: praca@esvs.pl
W tytule maila prosimy umieścić nazwę stanowiska, którego dotyczy aplikacja.

Wsparcie Sprzedaży i Marketingu

Infromacje ogólne:

  • Miejsce pracy: Wrocław
  • Forma zatrudnienia: Etat lub kontrakt B2B
  • Wymiar czasu pracy: Pełny etat
  • Komórka organizacyjna: Dział Handlowy
  • Szczegółowy opis stanowiska: Pobierz

Cel stanowiska:

  • Ogólnie rozumiane wsparcie sprzedaży i marketingu.
  • Tworzenie ofert handlowych na podstawie uzyskanych wycen rozwiązań IT.
  • Przygotowanie materiałów marketingowych i promowanie ich oraz firmy w sieci (strona www, media społecznościowe, itp.).

Zakres obowiązków:

  • Pozyskiwanie konfiguracji i wycen rozwiązań IT od dostawców firmy.
  • Weryfikacja poprawności uzyskiwanych wycen oraz tworzenie ofert handlowych.
  • Redagowanie treści ulotek, publikacji i artykułów oraz materiałów marketingowych.
  • Promowanie firmy w sieci (w tym publikowanie aktualności związanych z firmą).
  • Organizowanie kampanii marketingowych w oparciu o strategię sprzedaży.
  • Współudział w organizowaniu zdarzeń marketingowych (warsztaty, konferencje, itd.).
  • Koordynacja zakupów i dostaw przedmiotu zamówień klientów firmy.

Pożądany profil osobowy:

  • Skrupulatność, sumienność i terminowość.
  • Otwartość i komunikatywność.
  • Wysoki poziom kultury osobistej.
  • Łatwość w nawiązywaniu i rozwijaniu relacji interpersonalnych oraz biznesowych.
  • Asertywność i zdolności negocjacyjne.
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Wymagania:

  • Mile widziane co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
  • Dobra znajomość aplikacji Excel oraz Word.
  • Efektywne pisanie tekstów – zdolności redakcyjne.
  • Umiejętność samoorganizacji pracy.
  • Prawo jazdy kategorii B.
  • Gotowość do wyjazdów służbowych.
  • Mile widziana znajomość PZP i procedur przetargowych sektora publicznego.
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, w stopniu komunikatywnym.

Oferujemy:

  • Interesujące możliwości rozwoju zawodowego w kierunku sprzedaży lub marketingu.
  • Atrakcyjne i elastyczne warunki zatrudnienia.
  • Niezbędne wyposażenie służbowe.
CV wraz z listem motywacyjnym prosimy przesyłać na adres: praca@esvs.pl
W tytule maila prosimy umieścić nazwę stanowiska, którego dotyczy aplikacja.